Cuma, Temmuz 14, 2017

Konuk Yazarım Olmak İster Misin?

konuk yazar

Uzun bir süredir konuk yazarları blogumda ağırlamak istiyordum.
Fakat ne yazılmalı, kimler yazar, acaba olur mu diye düşünürken bugün sizlere sunmaya karar verdim.
Bol Kahveli'de konuk yazar olmaya ne dersiniz?
Bizlerle paylaşabileceğiniz neler var?
Hangi konularda blogumda yazmak istersiniz?
Pratik bilgileriniz mi var, yoksa şahane yemek tarifleriniz mi, yada hayat hakkında öneriler olan?
Hangi konuda yazmak isterseniz, sadece benimle iletişime geçmeniz yeterli.

İsterseniz iletişim formundan isterseniz bana mail atarak veya yorum kutusundan yorum yaparak blogumda konuk yazar olabilirsiniz.
Herkesi dört gözle bekliyorum.:)

Mail adresim; boolkahveli@gmail.com

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

9 yorum:

  1. Rahatsız etmezsem ben alabilirim bir tutam tabi sizede uyarsa :) konuk olmayi fazlasıyla severim cnkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki mail atarsınız oradan ıletısıme gecebılıriz:)

      Sil
  2. Ay ne güzel teklif ama iş yoğunluğundan bn kendi bloguma yazamıyorum malesef

    YanıtlaSil
  3. Belki ileride olabilir.. Sizinle bir türlü tanışamadık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef.. hem ıs yogunlugundan calısma saaatlerının fazla olmasından oturu :(

      Sil
  4. Uygun bir zamanda psikoloji üzerine yazabilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Adsız20/7/17

    Çok isterdim ama malesef yoğun değilim ama yorgunum size hayatınız'da başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil