Perşembe, Eylül 28, 2017

Ceketlerimizi Ve Pantolonlarımızı Renklendiriyoruz!

2017 modası

2017 senesinin en iyi modası NAKIŞ!
Bu sene bluzlerimiz, gömleklerimiz, pantolonlarımız hep rengarenk.
Fakat hangi mağazaya gitsem üzerinde nakış olan bütün ürünler ateş pahası.
Eğer bizde kıyafetlerimiz de biraz değişiklik yapmak istiyorsak hadi kolları sıvıyoruz ve kıyafetlerimize şahane dönüşümler yaratıyoruz.
Eğer kanaviçe işlemeyi biliyorsanız çok şanslısınız, fakat bilmiyorsanız çok uygun fiyatlara baskılar alabilirsiniz. Ütüyle yapıştırılan veya dikilerek tutturulan modeller hem internette hemde tuhafiyecilerde satılıyor. 
Ve ya pantolonlarınıza taşlar işleyebilir ve çok şık kombinler yaratabilirsiniz.
Bakalım bu sene kıyafetlerimiz nasıl süslenmiş ve evde neler yapabiliriz.
Eğer kıyafetlerinizde değişim istiyorsanız bu modellere bir göz atın.:)

2017 modası

2017 modası

2017 modası

2017 modası

2017 modası

2017 modası

2017 modası

2017 modası

2017 modası

Çok güzeller değil mi:)
Haydi kolları sıvayın ve dolaplarınıza bir göz atın!
Kendi el emeğiniz olan herşey daha güzel...

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

19 yorum:

  1. Nakışa bayılırım canım. Nakış kursuna bile gitmişliğim var :)
    Nakışlı giysilerden de hemen aldım kendime ve Ada'ya. Çok güzeller ama değil mi?
    En kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hepsınden bır tane olsun valla :)

      Sil
  2. Benim yan odadaki arkadaşım da yapıyor. Ben bir hayli yeteneksizim ama :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız28/9/17

    Nakış pek sevmiyorum ama pantolon kenarındaki o minik çiçekleri beğendim.

    YanıtlaSil
  4. tam bana göre çok süslü şeyler moda oldu :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde bu sene yaza damgasını vurdu :)

      Sil
  5. Hepsi güzel ama ilk görseldeki çerçeve yapılıp asmalık bir bocuk işi. En son kasnağa gerilmiş olan minik, sevimli ve nisbeten kolay haliyle benim için denemeye uygun..

    YanıtlaSil
  6. paçası zımbalı modele bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu senenın pantolon detayları sahane :)

      Sil
  7. Kıyafetlere bahar gelmiş sanki.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyafetlere bahar bıze sonbahar geldı :(

      Sil
  8. Hepsi harika, en çok da boncuklu olanı sevdim (en baştaki) biraz blog, biraz el işinin tam zamanıdır :)

    YanıtlaSil
  9. bende yapıştırdım bi tane çiçek pantalonuma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapıstırma en kolayı cok pratik oluyor gercekten :)

      Sil
  10. Bunlara bayıldımmmm!!! Kesinlikle denemeliyim.

    YanıtlaSil