Cuma, Eylül 08, 2017

Öneri; Cam Ocakta Bez İzi Artık Kalmıyor!

cam ocak nasıl temizlenir

Artık yeni set üstü ocakların hepsi işte böyle gördüğünüz gibi camlı ocaklar..
Hal böyle olunca eski ocaklar gibi temizle bırak yapamıyoruz.
Çünkü ne kadar temizlersek temizleyelim üzerinde bez lekesi, su lekesi, havlu lekesi kalıyor.
Hele birde ıslak bezle sil bırak aman Allahım sanki hiç temizlenmemiş gibi davlumbazın ışığını yaktığınız an size karşıdan gülümsüyor.

İlk ocağı aldığımda, aldığım markanın temizleme yağlarını, farklı farklı temizlik ürünlerini denedim.
Ne yaparsam yapayım üstesinden gelemedim.
Artık ocakla savaşmayı bıraktıktan sonra davlumbaz lambalarına küstüm ve en dikkat ettiğim şey misafir geldiğinde davlumbaz ışığı kesinlikle yakmamaya özen gösterirdim.
Ama ocak benden güçlü değil.:)

Püf noktasını söylüyorum.:)
Ocağı kimyasallarla temizledikten sonra kağıt havluyla iyice kurulayın.
Ocağınıza, evinizde cam temizlemek için kullandığınız camsil'i sıkın.
Daha sonra cam silermiş gibi gene havlu peçeteyle silin ve kurulayın.
Cam gibi olduğunu göreceksiniz.:)

Aşağıya öncesini ve sonrasını bırakıyorum.
Deneyin.!
Kurtuluş sadece Camsilde! :)

cam ocak nasıl temizlenir

cam ocak nasıl temizlenir


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

13 yorum:

  1. ay süper bir fikir bu hiç denememiştim daha önce.Cam ocak kabus gibi bir de siyah olunca :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denersenız fıkırlerınızı beklıyorum :)

      Sil
  2. Harikaymış.Sık camsili gitsin lekeler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok şükür bunun da cozumu varmıs :)

      Sil
  3. Cam sil iyi fikirmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız8/9/17

    Harikasın sen!..ben cam ocağı herşey ile siliyorum örneğin süngeri biraz bulaşık deterjanı da aynı sonucu verir ama püf noktası kesinlikle hemen kuru bez ile üstünden geçmek❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru bezle sılmezsen o ıslak lekeler kesınlıkle kalıyor :(

      Sil
  5. teşekkürler, ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler bunu söylediğin iyi oldu.

    YanıtlaSil
  7. Cam ocağım yok ama olursa aklımda olsun. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil