Perşembe, Eylül 21, 2017

Bu Aralar Okuduğum Bloglar

bol kahveli

Sonbahar da geldi.
Gene bir durulduk bir sakinleştik.
Yaz bitti, artık yayın girmektense bolca blog okuyorum.
İnternette bol bol takılıyorum fakat havalardan olsa gerek hiç yazasım gelmiyor.
Bugünde sizlerle uzun zamandır takip ettiğim okurken keyif aldığım bir kaç yeni blog var onları yazmak istedim.
Benim gibi blog okumak için internette takılıyorsanız belki bu yeni bloglar sizlere de arkadaşlık edebilir.:)
  • Hayat Cıvıltısı; okurken keyif alıyorum ve yazıları okutuyor önemli olanda bu değil mi :)
  • Ezgi; bazılarınız tanıyor yorumları görüyorum fakat tanımayan varsa tanıyın bloguna girdiğiniz an huzur doluyor içiniz.:)
  • Uzaklarda Arama; kitaplarla baya haşır neşir ve kendini okutan bloglardan :)
  • Yeni Yazı; kitaplar, filmler, poğaçalar, kekler alın bir kahve biraz gezinin :)
  • Nevbahar Durağı; güzel kitapları akıcı bir dilde yorumluyor. 
  • Engineering Vibes; Çok detaylı ve güzel bir blog aradığınız herşey olabilir;) 
  • Minimal Bakım; en sevdiğim makyaj bloglarından bir tanesi diyebilirim.:)
  • Annem Mutfak Perisi; valla ne yalan söyliyeyim bloga girerken korkuyorum canım çekecek diye, o kadar mu güzel yemek yapılır canım :)
Ben bu aralar severek ve dinlenerek takip ediyorum. Biraz blog gezeyim derseniz bir uğrayın derim:)
Sevgiyle kalın...



Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

38 yorum:

  1. bazılarını bilmiyordum hemen ziyaret edeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Yazılarımı okumuş olman, beğenmen ve paylaşman beni gerçekten çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. Listede olmak ne güzel bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bızde yazılarınızın devamı beklıyoruz :)

      Sil
  4. Bana da yer vermissiniz çok teşekkür ederim:) dusuncelerinize de çok mutlu oldum,okurken keyif verebiliyorsam ne güzel:) ilginiz için tekrar teşekkür ediyorum... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurken keyıf veren blog az kaldı :)

      Sil
  5. Yeni bloglar keşfedeceğim diye girdim bir baktım ki ben de varım :) Bana yer ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Blogu huzurlu bir yer olarak tarif etmeniz ise inanılmaz mutu etti beni.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bak kendimi açıkcası beklemiyordum. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. :) Keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlısınız ama ya. Çok sevindim hem öyle düşünmenize hem de paylaşmanıza. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korkuyorum blogunuza gırerken :) canım cekecek dıye:)

      Sil
    2. Yok yok korkmayın. Canınız ne isterse yapar gönderirim ben size. Hatta İstanbul'daysanız buyurun gelin beklerim her zaman. Hem yeriz hem sohbet ederiz :)

      Sil
    3. inanın yapmıs kadar oldunuz soylemenız yeter:) keske ıstanbulda olsaydım fakat ızmırdeyım sizde bir gün yolunuz duserse lutfen hıc cekınmeden arayın:)

      Sil
    4. İzmir'de görmek istediğim arkadaşlarım var. İnşallah kısmet olursa görüşmeyi bende çok isterim. Sizinde İstanbul'a yolunuz düşerse beklerim bende.

      Sil
  8. Bazılarını yeni öğrendim. Hemen gidiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Hayat civiltisi,minimal bakim,annem mutfak perisi,engineer vibes ve ezgi arkadasimizi bende cok severek takip ediyorum🤗Diger arkadaslarida yazinizin uzerine hemen takibe aldim...Hepimizin yolu acik olsun insallah💕

    YanıtlaSil
  10. Bilmediğim çok blog var listende bir göz atayım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hergün yeni bloglar acılıyo fakat hepsı kalamıyor maalesef..

      Sil
  11. Adsız22/9/17

    Bilmediklerimi hemen ziyarete gidiyorum. Teşekkürler güzel paylaşımın için

    YanıtlaSil
  12. Bir çoğunu ilk defa duyuyorum, hemen göz atacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazısı yenı ama kalıtelı oldugunu goreceksınız :)

      Sil
  13. Bilmediğim blogları inceleme fırsatı. :) Teşekkür ederiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bılmedıgım zaman cok sasırıyorum blogları :)

      Sil
  14. Yeni bloglar keşfetmek için mükemmel bir yöntem.Aslında sanırım her bloggerın ayda bir hazırlamaları gereken bir liste.
    Teşekkürler,gidip ben de okuyayım ^^

    YanıtlaSil
  15. Listenize layık görür ve müspet yorumlarınızı paylaşırsanız bizi çok mutlu edersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benım yorumlarım neden olumsuz olsun ki:) herkese yorumlarım olumlu..
      ama hayat şartları her yoruma anında cevap veremıyoruz maalesef...:)

      Sil
  16. Benim de bilmediğim bloglar varmış aralarında ben de takip edeyim.

    Herkesi bana da beklerim :)

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
  17. Bloguma yer verdiğin için teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  18. Önerilerin için teşekkür ederim canım. Mutlaka ziyaret edeceğim 😍

    YanıtlaSil