Perşembe, Eylül 14, 2017

Ortalık IPhone 8 Diye Yıkılıyor!

apple

Apple iki gün önce yeni telefonu IPhone 8 tanıtımını yaptı.
Türkiye'yi artık telefon kullanıcıları ikiye ayırıyor.
Samsung kullanıcıları ve IPhone kullanıcıları.
Benim bahsetmek istediğim ise, çıtayı arşa yükselten fiyatı. Yurtdışında fiyatı Türkiye'ye göre daha uygun olsa da bizim ülkemizde bu yüksek fiyatı verecek IPhone kullanıcıları var. 
Size anlatmak istediğim biz Türkiye'de bizi dehşete düşüren telefon fiyatlarını gözümüz kapalı verirken bakın yurtdışında insanlar bizim verdiğimiz fiyatlar hakkında neler düşünüyor.
Amerikalılarla yapılan sosyal deneyde Apple kullanıcıları gerçekten çok şaşırtıyor!


Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

8 yorum:

  1. bir de değiştridiği özellikelr çok kısıtlı, normalde 7s çıkarması lazımdı ama samsung 8 i çıkardı ya o da koşa koşa 8 çıkardı, normalde 2 sene de bir yükseltiyordu 3 ten 4 e 4 ten 5e.ben de sıkı iphone kullanıcısıyım 7 senedir ve hep yurtdışından getirtiyorum iphone 8 650 dolar türkiyede ise 7bin, ne desek ki...

    YanıtlaSil
  2. iphone dışında telefon kullanamayanlardanım. Ama 5miş, 8miş ilgilenmiyorum. Mantığı çok doğru. Evet hayırla, sağlaya sağlaya gidiyor. Tasarımı da güzel. Kitap kadar büyük değil. Küçük de sayılmaz. Tutulabiliyor.

    Üstelik internetsiz benim iphone 5'im :)

    YanıtlaSil
  3. Şimdiye kadar iphone kullanmadım. Esprisi nedir bilmiyorum açıkçası. Ama 5 bin lirayi hiçbir telefona vermezdim. Kesin ve net:)

    YanıtlaSil
  4. Ben galaxy a5'imle mutluyum ya :D hani Cem Yılmaz diyor ya'Telefonda aya çıkacak teknoloji var adam fotoğraf çekemiyor' o hesap. O teknoloji sana delicesine gerekli değilsen alamamn gerektiğini savunanlardarım ben.

    YanıtlaSil
  5. Hiç iphone almadım, almayı da düşünmüyorum. Çok dikkatimi çekmiyor. Alım gücü olmayan insanlar dahi delice bu telefonu alıyor ya çıldırıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Adsız15/9/17

    Galiba insanların kendini ifade etme biçimiyle yakın alakalı... Bazı insanlar gezdiği gördüğü yerle bazı insanlar da giydikleri ya da kullandıkların ürünlerle kendilerini anlatıyorlar.

    Ben bırak iPhone'u hiçbir telefona o parayı vermem gidilecek, görülecek bir sürü yer varken. Ama tercih meselesi tabii

    YanıtlaSil
  7. Mağazanın önünde battaniyeyle bekleyenler var, nasıl bir işsizlik bu çözemedim.

    YanıtlaSil
  8. Ben onu hiç anlamıyorum mesela,'bu telefonun yeni modeli çıkmış hemen alayım'cıları,elindeki de aynısı değil mi,başkalarını arıyor,internete giriyor,foto çekiyor,e ne anlamı var o zaman?Of of gittikçe saçmalıyoruz ya. :/

    YanıtlaSil