Pazartesi, Ekim 02, 2017

Bu Yılın Modası; Halka Hızmalar

hızma

2017 yılı çok büyük değişikliklerle geldi bu sene.:)
Kıyafetler renklendi, saçlar renklendi her yer rengarenk oldu.
Bana göre bu yıl en çok kullanılan ise halka hızmalar.
Bende bir hızma kullanıcı olarak ilk başlarda yadırgadım, sonra hoşuma gitmeye başladı ve kendimi bir mağazada buldum ve denemek için inanın bende aldım.:)
Eğer hızma kullanıcıysanız kesinlikle denemenizi tavsiye ediyorum.:)
Ay düştü derdi yok, sabah kalktığınızda yatakta hızma arama derdi yok, havluyla yüzünüzü silerken dikkat etme derdi yok.:) 
Hem görüntü itibariyle hemde rahatlık açısından çok şahane bir ürün olduğunu belirtmeliyim.
En çok bu tarz kullanan ünlüler arasında Çağla Şikel geliyor galiba, bu akımı da bence o başlatmış olmalı. Eğer hızma kullanıyorsanız bir deneyin derim. Pişman olmayacaksınız :)
Mutlu haftalar...

hızma

resim kaynak; pinterest
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

12 yorum:

  1. Hızmaya daha bakarken içim bir hoş oluyor benim taktığımı düşünemiyorum bile:D

    Kocaman taşlı olanlarını değil ama minik kalpliyi sevdim.

    YanıtlaSil
  2. Benim takabileceğim bir şey değil. Ki ben zaman zaman kolyeden bile huylanan biriyim...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bencesi yaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. bunlar hoşta ben iki deliğin ortasındaki yere takılanı sevmiyoorum, adını bilmiyorum da :)

    YanıtlaSil
  5. Küpeyi oldum olası kullanırım da... Burunda akseuar... Yoookkk ....

    YanıtlaSil
  6. Yıllardır vazgeçemediğim aksesuarım.. İlk başta ailem yadırgadı ama herkes çok yakıştırıyor.

    YanıtlaSil