Pazartesi, Ekim 30, 2017

Öneri; Zor Taranan Saçlara Çözüm!

zor taranan saçlar

Biz kadınların en büyük sıkıntısı zor taranan saçlar!
Hele bir de o saçlar boyalıysa...
Bir de saçlarda açıcı varsa...
O zaman banyodan çıkıp saç taramak hepimiz için bir çileye dönüşüyor.
Saç açıcı spreyler, çeşit çeşit yağlar da sürsek o saç açılmıyorsa açılmıyordur.
Bir süre sonra sinirden elleriniz uyuşur, ağlamak gibi bir his içinizi dürter.
Her banyodan sonra çünkü bende böyle hissediyordum.
İstediğiniz kadar değişik pahalı-ucuz saç açıcı sprey kullanın saçlarınız inceyse, yıpranmışsa ve benimki gibi belinize kadar saçlarınız varsa, saç taramak çileye dönüşüyor.

Fakat uzun uğraşlar sonucu, deneme yanılma yöntemleriyle çok çok basit bir yöntem keşfettim.
Eminim ki bu yöntemi sizlerde deneyince bana hak vereceksiniz.
Hepimiz saçlarımıza banyo da krem işlemi uyguluyoruz.
Yıpranmış, uzun ve boyalı saçsa krem kullanmama gibi bir lüksümüz yok zaten.
Gelelim müthiş buluşuma.!!
Banyo esnasında saçlarınıza kremi sürüyorsunuz ve kremi iyice uyguladıktan sonra ucu kalın saç tarağı ile, suyun altına geçip hem kremi akıtıyorsunuz bir yandan da saçlarınızı tarıyorsunuz.
Su saça değdiği için saçlarımız daha kolay taranıyor.
Tabii ki dikkat etmeniz gereken şey saçlarınızı kolayca taradıktan sonra çok fazla elinizle karıştırmamak ve havluyu saçlarınıza çok düzgün bir biçimde sarmak.
Daha sonra istediğiniz şekilde rahatça ve kolaylıkla tarayabilirsiniz.
Hepsi bu kadar biraz krem, biraz su...
Sonuç olarak az dökülmüş ve canı yanmamış saç dipleri..:)
Mutlu huzur dolu bir hafta olsun...

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

8 yorum:

  1. Elseve in mucizevi yağı var ben onu kullanıyorum hem açıyor hem saçı besliyor. Gerçi benim saçlarım boyalı değil sadece çok kabarık ve gür :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hepsinden kullanıyorum fakat saclar boyalı olduğu ıcın ne yaparsam yapayım kar etmıyor😔

      Sil
    2. canım ben liquid keratin saç serumu kullanıyorum saçlarım boyalı ve yıpranmış olmasına rağmen saçımda tek kırık kalmadı

      Sil
  2. ben de duş altında tarıyorum ama ince telli ıslak kuru bir saç fırçası ile yoksa çok dolanıyor saçlarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benımkıler de çok ince. Çok çok uzun bazen ağlamak istiyorum tararken.

      Sil
  3. Islakkken tararsam saçlarım daha çok yıpranıyor enim. Havlu ile fazla suyu alıp tararım. Yağlar da işe yarıyor bu arada..

    YanıtlaSil
  4. Bunun için 5 yaşındaki kızımla beraber kullandığımız Johnsons ve Dalin'in Kolay tarama sprey lerini kullanıyoruz. :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim:) takibe aldım:) blogum ilginizi çekerse banada beklerim :) verdiğiniz güzel öneriyide denicem teiekkürler:)

    YanıtlaSil