Cumartesi, Ağustos 12, 2017

Meteor Yağmuruna Hazır Mısınız?

meteor yağmuru

Geçen sene tam da bu zamanlar meteor yağmurunu kaçırmıştım.
Fakat bu sene oldukça heyecanlıyım.
İki gün sürecek meteor yağmuru geliyor.:)
Nedense çok severek ve büyük ilgiyle seyrediyorum.
12-13 Ağustos iki gün sürecek meteor yağmurunu sizlerde kaçırmayın derim.
Saat 22:00 dan sonra.
Şehrin içinden pek izleme olanağımız olmasa da ( hava kirliliğinden ) deniz taraflarında, daha çok temiz alanlarda görme şansımız daha yüksek.
Eğer meteor yağmurunu merak edersiniz, yüksek bir yere yada dediğim gibi temiz ve açık alanlara giderseniz bu benzersiz şölene eminim ki sizlerde şahit olabilirsiniz.

Bir de kayan meteorların resmini çekmek istiyorsanız sizlere şahane bir ipucu;
Eğer ki tripotunuz varsa güzel bir yere konumlandırın ve fotoğraf makinenizin saniyesini kendini ayarladığınız yani bastığınız da resim çekmeyi durduran ayarına getiriniz. 
Eğer pek bu ayarda kullanmadıysanız ilk önce 5 dakikalık gibi bir ayarda kullanmayı deneyin.
Eğer resimler istediğiniz gibi çıkıyorsa bu güzel anları fotoğraflamaya devam edin.:)

Güzel akşamlarınız olsun..
Bol dilekli....

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

3 yorum:

  1. Daha önce hiç meteor yağmuru izleyemedim,evin arkasında tam gökyüzünü izlemelik bir yer var.Bugün akşam umarım bugün izleyebilirim.Yazıp haber verdiğin için çok çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Azerbaycandan da görünür müü?Gerçi izleyebilir miyim bilmiyorum ya.
    Keşke şöyle güzel çeken bir fotoğraf makinem olsaydı da bol bol foto çekseydim :/

    YanıtlaSil
  3. İyiki söyledin yoksa bu sene kaçıracaktım. Küçükken bu kadar yıldız üst üste nasıl kayar diye düşünürdüm. Biride cıkıp meteor demedi. Her yıldıza ayrı ayrı dilek tutmustum, tutmadıgı kadar da varmış yani 😄

    YanıtlaSil