Cuma, Ağustos 11, 2017

21 Gün Şeker Diyeti

21 gün diyeti

Aslında pek kilolu bir insan değilim. 
Fakat bu diyeti kilo vermek amacıyla değil şekeri hayatımdan çıkartmak için yapmaya karar verdim.
Şöyle ki 21 gün şekerli hiçbirşey tüketmeyeceğim.
Eminim ki denemeseniz de bu diyeti duymuşsunuzdur.
Umuyorum ki kendi açımdan zor gelmeyecek diye düşünüyorum.
Şöyle ki çay alışkanlığım yok.
Kahvaltı da olsun, akşam yemeklerden sonra olsun çay arayan bir aile değiliz.
Fakat en çok kahve tüketiminde bu şeker beni biraz fazla zorlayacak gibi geliyor.
Sabah kahvaltısından sonra bir fincan kahve, gün içerisinde bir bardak nescafe ve akşam yemeğinden sonra bir bardak türk kahvesi olmak üzere günde üç öğün kahve ritüelim var.
Bakalım 21 gün şeker diyetimde şeker isteğimi nasıl durdurucam;

  • Kuru veya taze meyveler tüketerek şeker ihtiyacımı muz, elma, ananas, kuru kayısıdan almak,
  • Hiçbir zaman beyaz ekmeğe bir düşkünlüğüm olmadı fakat onu bu 21 gün içerisinde hayatımdan çıkartmak,
  • Kolayı çok fazla tüketiyorsanız ben gibi, 21 gün boyunca bunun yerine soda içmek,
  • Kahveyi çok fazla tükettiğim için yanında lokum yerine artık kuru meyveler tüketmek, 
  • Eğer misafir gelirse çay içmemek.:)

21 gün boyunca bunlara dikkat etmeyi hedefliyorum. Tabii ki bu benim kendi kararım ve bunun haricinde hiçbir şekilde diyet programı uygulamayacağım. Altını çizerek söylüyorum amacım kilo vermek değil, şekeri hayatımdan çıkartmak. Bana kattığı birşey olmadığı için.
Eğer sizinde şekere benim gibi düşkünlüğünüz varsa 21 gün belki sizi de şekerden ayırabilir.:)

Umarım herkesin vücudu gibi benim vücudum da 21 gün şeker diyeti ile şekeri unutmuş olur.:)
Bana şans dileyin..

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

22 yorum:

  1. Bende çayı kahveyi şekersiz tüketiyorum fakat tek sıkıntı çocuk gibi çikolata görünce dayanamıyorum benimde denemem gerek aslında böyle bir şeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sukur kı cıkolataya hıc duskunlugum yok :)

      Sil
  2. kolay gelsin ben hiç bir şekilde şekerin tadının unutulabileceğine inanmıyorum dondurma ve çikolata tadını pek unutacağımı sanmıyorum...:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkolata degıl de dondurma kacamakları olacak gıbı duruyor:)

      Sil
  3. İçtiğim hiçbir şeye şeker katmam ama çikolatasız da yapamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bense tam tersı cıkolatasız yasarım ama sekersızlık bıraz zorluyor :)

      Sil
  4. Kolay gelsin umarım istediğiniz sonucu alırsınız :)

    YanıtlaSil
  5. benimde başlamaya niyete dip bir türlü başlayamadığım diyet :( Kararlıyım pazartesiden itibaren başlayacağım

    YanıtlaSil
  6. Kısa bir süre önce ben de çayımdan şekeri uzaklaştırarak başladım. Ama henüz kahvemde denemeye cesaret edemedim .:')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben her ıkısının uzerınde çalışıyorum bu aralar :)

      Sil
  7. Adsız11/8/17

    Şekeri azaltınca insanın teri bile güzel kokarmış diye bişey duydum❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bunu ılk defa duydum cankuş :)

      Sil
  8. Kolay gelsin. Güzel bir karar... Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim umarım ıstedıgım gıbı sonuclanır :)

      Sil
  9. Çok duyduğum ama malesef yapamayacağımı düşündüyüm bir diyet şeker diyeti. Şeker hiç kullanmasam da kek, pasta, çikolata yememek işgence gibi geliyor bana :) Kısacası, bence çok büyük bir irade işi şeker diyeti. Yapa biliyorsanız irade bakımından çok güçlüsünüz demektir. Size başarılar diliyorum. 21 gün sonra sonucu yazarsanız çok mutlu oluruz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bakalım ben ne kadar ıradelı oldugumu bu dıyet sonucunda gorucem :)

      Sil
  10. Adsız11/8/17

    Kendimi bildim bileli çayımı şekersiz içerim ama iş tatlıya gelince duramıyorum. Kuru meyveleri de denedim ama 2 gün sonra saldırıyorum çikolataya :((

    Sana bol şanslar dilerim. Gelişmeleri merakla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cıkolataya saldıracak pek kapasite yok ama inşallah benı kuru muyveler durdurur :)

      Sil
  11. Kolay gelsin çikolata delisi olarak benim asla kalkışmayacağım bir hareket.

    YanıtlaSil
  12. Birkaç yıl önce 16 gün boyunca bu diyeti yapmıştım. Gerçekten de çikolata, paketli yiyecek ve şeker tüketmedim. İsteyince her şey yapılabiliyor inanmak gerekli. Ben canım tatlı isteyince önce yemek yedim açtığımı bastırdım sonrasında kontrole etmek daha kolay oldu. Ama 16 günün sonunda nasıl olsa diyet bitti diyip büyük bir dilim pasta yemiştim siz öyle yapmayın :)

    YanıtlaSil