Çarşamba, Ağustos 16, 2017

2017'nin En Güzel Dekoru; Ampul Vazo Yapılışı


Bu sene eski ampulleri değerlendirip ampulden vazo yapma zamanı!
Şahane görsel sunan ampul dekorlar evlerimizin her yerinde!
İsterseniz içini bu şekilde kum ve çakıl taşlarıyla doldurup teraryum yapın isterseniz diğer görsellerde ki gibi ampulü boyayın yada içerisine su koyup çiçeklerinizin canlı kalmasını sağlayarak evlerinize farklı havalar katın.
İsterseniz de içerisine su doldurup hazır çiçekler koyarak devamlı olarak renkli duracak dekorlar hazırlayabilirsiniz. Peyzajcılardan alacağınız veya genelde su birikintilerinde meydana gelen yosunlardan da toplayıp ampullerin içerisine koyup üzerine su eklerseniz yeşil ve yosunlu bir dekorunuz olmuş olacaktır.
Eski tip ampulleri ne şekilde geri dönüşüme sokarak evlerimize yeni dekorlar ve bizlere yeni uğraşlar sunmuşlar bir bakalım;

ampül vazo

ampul vazo

ampul vazo

ampul vazo

ampul vazo

ampul vazo

Eğer bu şahane dekorlardan yapmak istiyorsanız buraya yapılışının olduğu videoyu bırakıyorum;
En kısa zamanda bende bu ampullerden bulup bolca yapacağım.
Sizlere kolay gelsin.:)

resim kaynak; pinterest
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

24 yorum:

  1. Cok ama cok guzeller gercekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet artık bu ampullerden de kalmadı :(

      Sil
  2. Bunu denemek istedim. Güzel görünüyorlar. Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ampul bulursam bende hemen denıycem :)

      Sil
  3. şahane olmuşlar izleyeceğim videoyu hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapması da emınım cok zevklı olacsktır :)

      Sil
  4. Adsız16/8/17

    Bu konsepte bayılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burada olsaydın beraber yapardık :(

      Sil
  5. çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel gözüküyorlar. :) Eminim ortama bambaşka bir hava veriyorlardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette en kısa zamanda yosunlu olanını denemek ıstıyorum :)

      Sil
  7. Ne kadar güzel bir şekilde değerlendirilmiş.Hoş görseller oluşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu fıkırlerı bende cok sevıyorum hersey degerlendırılıyor ne kadar guzel :)

      Sil
  8. Şu an kullanılan tasarruf ampullarda böylesine bir çalışma yapmak mümkün değil tabi :(

    YanıtlaSil
  9. Karanfilli sunumlara bayıldım. Çok güzel tasarlanmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hepsıne ayrı bır ılgı duyuyorum :)

      Sil
  10. Ne kadar güzel görünüyorlar, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzeell. Gerçekten çok hoş. İlk fırsatta denemek istiyorum. Peki evin hangi alanlarında kullanabilirim? Bi fikrin var mı ? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana gore daha cok orta sehpalara veya zigon sehpaların uzerıne daha cok yakısır gıbı gelıyor :)
      yada yemek masalarının uzerıne asabılırız :)

      Sil
  12. Çok ama çok iyi bir fikir :)

    YanıtlaSil