Cuma, Haziran 30, 2017

Kış Gelmeden Bir Tane Örsek!

elde battaniye örgü

Bu sene kış ayının enlerinden bir tanesi olan elde örülen battaniyeler!
Görüntüsü, koltuk üstü duruşu, rahatlığı, ferahlığı artık ne demek isterseniz bu battaniye için söyleyebilirsiniz. Bir battaniyeden beklediğimiz herşeyin fazlası bunda var.:)
Öyle ki bu sene hint kumaşı misali sadece yurtdışı sitelerinde ipinden var ve Türkiye'de normal bir battaniye fiyatının çok çok üzerinde.
Tabii ki Türkiye'de bu işi yapan ve bu battaniyeden satan butikler var yok değil fakat dediğim gibi bulunmaz hint kumaşı olduğu için fiyatı çok çok yüksek seviyelerde.
Hal böyle olunca, çok fazla yaygınlaşmayınca insan sadece fotoğraflarına bakmakla yetiniyor.
Yurtdışı sitelerinde var fakat insan eline almadan karar vermek istemiyor.
İzlediğim videolarda örülmesi bir o kadar basit, fakat kol kasları içinde bir o kadar zor görünüyor.
Bakalım bu şahane görüntüsü olan, rahatlığına daha uzaktan baktığınızda karar verdiğimiz, ve battaniyeye sarılmak için can attığımız bu ipler ne zaman yaygınlaşacak ve bizler ne zaman bu güzellikleri öreceğiz.

Bir süre bakmakla yetineceğimiz elde örülen battaniye resimler nelermiş haydi bir bakalım:)

Battaniye kıvamından çıkıp, sandalyelerimizi süsleyen bir dekor.
elde battaniye örgü

En beğendiğim resimler arasında bu gülkurusu rengi battaniye geliyor. Duruşundaki huzur, ferahlık hiçbirşey de yok!
elde battaniye örgü

Bu renkler ise ortama daha çok modern ve bir o kadar da freşh bir hava katıyor.
elde battaniye örgü

Peki ya kedinin güzelliği ve rahatlığı.:)
elde battaniye örgü

Ben hepsini tek tek çok seviyorum ve merakla Türkiye'de yaygınlaşacağı günleri bekliyorum.
Hemde dört gözle..
Mutlu günleriniz olsun...


Resim kaynak; Pinterest

Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

20 yorum:

  1. Havanın 30 derece olduğu şu anda bile benim canım çekti. Ben de çok özeniyorum battaniye örenlere. Saç örgüsünün kalınlığına bakılırsa çabuk bitecek gibi ama örmeye başlayınca nasıl olur bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ama görüntüsü bıle cok hoş:)

      Sil
  2. asla ama asla beceremiyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende mesela tığla hiçbirşey yapamam:)

      Sil
  3. Eskiden çok severdim örgüyü.. Epeydir yapmıyorum. Battaniyeler öyle güzel ki, benim de öresim geldi.. Kışa hazır etmek iyi fikir. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzelmiş yaa. İnsanın öresi geliyor.:)

    YanıtlaSil
  5. Çok şıklar.... Kış için güzel olur... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. yatak örtüsü olarak şahane durmuş keşke örebilsem..

    YanıtlaSil
  7. Örmeyelim. hava çooook sıcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kılmanın karşısında örülür gene de :)

      Sil
  8. Çok hoş duruyorlar, yabancı sayfalarda hep görüyor ve beğeniyle izliyordum. Ama örerken kollar epey yoruluyor diye duydum :) her güzel şeyin farklı yanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede yorulur cok kalın duruyor:)

      Sil
  9. Eskiden yapabiliyordum şimdi hiç yok :)) Ama çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  10. artık ben de bekliyorum, harika gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
  11. Bayiliyorum bunlara! Bir sure once ipini aramistim ama bulamadım, hazirini bulsam tabii daha cok isime gelirdi 😊

    YanıtlaSil