Çarşamba, Haziran 21, 2017

Hindistan Cevizli Soğuk Nescafe

Hindistan cevizi yağıyla nescafe

Herkese mutlu günler...
Ramazan ayının son haftasına gelmişken tatil yaklaşırken sizlere şahane bir tarif vereceğim.
Hindistan cevizi yağıyla nescafe yapıyoruz. 
Öyle ki hem sağlıklı olacak, hem sindirim sistemimizi çalıştıracak, hemde yağ yakmamızda yardımcı olacak. O derece sağlıklı bir nescafe yapacağız. 
Biliyorsunuz ki uzun zamandır doğal olan bütün ürünlere takmış durumdayım. 
Öyle ki yüzüme hiçbir kozmetik veya dermatolojik hiçbir ürün kullanmıyorum. Almıyorum evdekilere de elimi sürmüyorum. Onun yerine daha doğal yağlar, avokado yağı, Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Bu sıcak havalarda içimizi ferahlatacak bir tarifi anlatmak istiyorum. 

İlk başta bende yaparken biraz iki arada kaldım. Tadı güzel olur mu? Acaba yağ hissi olur mu? Kötü bir tat bırakır mı diye tereddütte kaldım. Fakat yapmaktan vazgeçmedim. Hadi bakalım neler kullanmışım.:)

Malzemeler;

  • 1 kaşık nescafe
  • 1 bardak süt
  • 1 buçuk çay kaşığı Hindistan cevizi yağı
  • Buz
  • Damla çikolata
Bütün malzemeleri blendera koyup tek yapmamız gereken tuşa basmak. Başka hiçbir numarası yok.:) 

Hem sağlıklı, hem sindirim sistemimize yardımcı, hemde yağ yakmada gayet başarılı bir tarif. 
Normal paketteki nescafeler yerine bu nescafeleri tüketmek en güzeli. 
Sağlığımız için hemde vücudumuz için deneyin derim. 
Eminim ki çok beğeneceksiniz.:)

Musmutlu bir hafta olsun. Gönlünüze göre...
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

16 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Doğal yaşam benim de önemsediğim bir durum şu aralar. Soğuk hali güzel de sıcak nasıl olur acaba? Hindistan cevizi yağı balmumu gibi bir şey ya, sıcak sütün içinde eriyince tadı nasıl olur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıcak halını hıc denemedım fakat dusununce bıraz cekındım. belkı hındıstan cevızı yagının tadı bozulabılır mı gıbı?

      Sil
  2. Adsız21/6/17

    Okurken bile kokusu burnuma geldi :)
    Hindistan cevizi yağını ben de kullanıyorum, özellikle cildim ve saçık için. Kesinlikle çok faydalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) en sevdığım kokulardandı. sımdı en sevdıgım tatlardan oldu :)

      Sil
  3. Bunu bende denemek istiyordum. Tarif için teşekkürler. İlk fırsatta hemen deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Hindistan cevizinden bir çok üretebiliyoruz. Yoğurdunu yapan arkadaşım var, çünkü haşimoto hastalarının süt ürünlerini tüketmemesi gerekiyor. O yüzden Hindistan cevizi benim için mucize bir meyve :) Sizin kahveyi kendime uyarlayarak deneyeceğim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yogurdunu ılk defa duydum ve hayret ettım. aslında bız kadınlar ne kadarda hamaratız degıl mı:)

      Sil
  5. Farklı bir tad... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Klasik ve sade kahveden yana olsam da içinde kahve söz konusu olunca aromalısını bile denerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kahvenın turlu turlu çeşidini içebilirim :) şu fillerde dahıl :)

      Sil
  7. Hindistan cevizi yağını ben de bir gün kahvede deneyeceğim. Yaz için bu soğuk kahve tarifi de çok iyi olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazın sıcak gıtmıyor ama bu tarif biraz buyuk kahve dukkanlarındakı kahve tatlarını andırıyor :)

      Sil