Pazartesi, Eylül 23, 2019

Mantarları En Kolay Nasıl Kesebiliriz?

mantarları en kolay kesme yöntemi

Merhabalar,
Uzun aradan sonra tekrar buradayım.
Ve sizlere çok basit bir öneri ile geldim.
Mantar yapmanın bu kadar kolay olacağını hiç düşünmezdim.
Görüntüsü enfes olan mantar, yemek yapacağımız zaman minik minik bizi uğraştıran bir yemek tarifi oluyor.
Ve bir süre sonra 1 kilo aldığımız mantarı ufak ufak kesmek işkence haline dönebiliyor.
Bu sebep benim de canımı sıkmış olacak ki mutfakta derin arayışlar içerisine girdikten sonra tabii ki aradığımı buldum.

1 kilo mantarı artık tahmini olarak 5 dakika sürmeden restorantlar da ince ince kesilen mantar gibi kesiyoruz ve şahane tarifler pişirmeye başlıyoruz.

Hepimizin evinde bir YUMURTA DİLİMLEYİCİ vardır değil mi? :)
İşte bütün mesele bu Yumurta dilimleyici.
Mutfakta yumurtadan sonra şimdi de mantar dilimleyecek.
Fotoğrafını hemen aşağıya bırakıyorum.
Şimdiden afiyet olsun. :)




Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

6 yorum:

  1. Ben hayatım boyunca ağzıma hiiççç mantar koymadım
    Bu sebeple kesmem gerekmedi 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantar dünyanın en güzel yiyeceklerinden bir tanesi olabilir tabiii benım ıcın :)

      Sil
  2. ayyy inanmıyorum ilk fırsatta deneyeceğim hiç aklıma gelmemişti:)))

    YanıtlaSil
  3. çok mantıklı hakikaten =) deneyeceğim =)

    YanıtlaSil
  4. Yumurta dilimleyicisini de ilk defa duydum. Ama mantarı severim. Doğraması da zevkli. :)

    YanıtlaSil
  5. Your blog looks beautiful. Nice post. :)
    Following you! Follow back?

    www.minnieart.blogspot.com

    YanıtlaSil