Pazartesi, Eylül 23, 2019

Hayal Kırıklığına Uğratan İnternet Alışverişleri


Bugün internetten alışveriş yapmayan birey eminim ki kalmamıştır.
Türkiye'den olsun yurtdışından olsun, hele birde aliexpress ve amazondan alışveriş yapıyorsanız o zaman hem bekleme süresi hemde gelecek ürünün nasıl bir şekilde geleceği her zaman merak konusu oluyor.
Fakat hepimiz o kadar şanslı değiliz.
İlk aliexpress siparişimde, ürünlerimin yarısı gümrüğe takılırken, yarısı da hayal kırıklığına uğrattı.
Fakat bu resimlerde görecekleriniz inanın bizler kadar şanslı değiller.:)






Eminim ki başına gelmeyen yoktur değil mi:)

Kaynak; boredpanda
Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

18 yorum:

  1. :) Güldürücü ve de düşündürücü

    YanıtlaSil
  2. Bunlar ne böyle 😄Tam bir hayal kırıklığı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayal kırıklıgınında otesınde :)

      Sil
  3. Maalesef görmeden internetten alınan tüm ürünlerin hazin sonu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görsek bile cok farklı şeyler maalesef gelıyor :)

      Sil
  4. gerçekten olabiliyor böyle şeyler, biz de kedi maması istedik boyum kadar köpek maması gelmişti. Neyseki sorun çabuk çözüldü :) Fotoğraflara istemsizce güldüm, başıma gelse üzülürdüm tabii ama çok komikler :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kedi yerine kopek maması gercekten bıraz kotu olmuş :)

      Sil
  5. Bende çok alışveriş yaparım internetten ama böylesi bir sorun yaşamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz şanslı olanlardansınız demek ki :)

      Sil
  6. benzerini kardeşim yaşamıştı ama bunlarda efsane komikmiş :)

    www.mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Aman yarabbim, nasıl kandırmaca bunlar.. şok oldum.. zaten şüpheyle yaklaşıyordum bu yayını görünce benim için bitmiştir net alışverişi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) biraz risk istiyor ınternet alısverısı :)

      Sil
  8. Sandalyeye bayıldım 😀

    YanıtlaSil
  9. :D ben o yüzden iade yapacağım yerlerden alışveriş yaparım, instagramdan aslaa

    YanıtlaSil
  10. Tam da böyle olabilir diye cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil