Çarşamba, Temmuz 25, 2018

Öneri; Ocakta Bez İzi Artık Kalmıyor 2

rossmann cam bezi

Merhabalar,
Yeni nesil cam ocaklarla başımız gerçekten büyük bir dertte.
Uzun zamandır ve hatta bir önceki yayında bile cam ocaklara çareler aramıştım.
İlk cam ocakla imtihanım, camsil kullanmakla oldu.

Fakat çalışıyorsanız ve evinizde ocağı silmek için ayıracağınız vakit çok değilse bu ikinci önerimle çok rahatlayacaksınız.
Bende bir çalışan olarak ev işlerine pek fazla vakit ayırmamaya çalışıyorum. Bir ocak için en fazla 3 dk.:) 

Bu bulduğum yöntem cam ocak kullananlara eminim ki ilaç gibi gelecek.:)
Rossmann'ın cam bezleri var bilmiyorum bilen veya bilmeyen var mı aramızda ama aşağılara resmini bırakacağım. Çok uygun fiyata satın alacağınız bu beze kesinlikle deterjan bulaştırmadan, ocağı temizledikten sonra yani en son ki aşamada bu bezi biraz suyla nemlendirip cam ocağınızı sildiğiniz zaman ilk günkü gibi olacağına sizde inanamayacaksınız...

Rossmann'ın cam bezini aşağıya bırakıyorum. Deneyen olursa beni haberdar etsin. :)
Hadi Ben Kaçtım ! 




Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

11 yorum:

  1. Ya varya yazının başını okurken dedim ki Rossmann'ın cam bezlerini önereyim ben de, bir baktım sen zaten keşfetmişsin. Müthiş bir bez bu ya. Hatta ıslak zemin için olan kullan at bezleri de harika. 3-4 ayda cam silen ben, 15 günde bir zevkine cam siler oldum. İndirim zamanı daha bir şahane oluyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullan atlardan kullandım ama ben nedense pek memnun kalamadım acaba yüzeyden yüzeye fark ediyor mu?

      Sil
  2. Yalnız benim Rossmann'daki cam bezi önerim kullan at olanlardan. Bir de onları dene derim. Benim fırın ankastre siyah. Cam değil ama temizlemesi çok zor oluyor. Ben de kullan at cam sil bezleri ile siliyorum parıl parıl parlıyor.

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. rossmannı kesfettikten sonra her eve her ürünü lazım :)

      Sil
  4. Rossmann temizlik ürünlerinin çoğu cankurtaran gibi.Ben de Domol fırın temizleyiciyi çok kullanıyorum.Köpüğü sihirli sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu zaten hiç soylemıyorum bıle resmen hepsi hızır gibi yetişiyorlar :)

      Sil
  5. kocama dnettiriciiimm; çünkü ocak silmekten nefret eediyor ve hep ona kakalıyorum :D

    YanıtlaSil
  6. rosmman saooool pekiiii :)

    YanıtlaSil