Perşembe, Mart 15, 2018

Blog Tanıtımları - 5


Bu posta başlarken çok umutlu başlamıştım ve çok şükür ki istediğim oldu.
İnsanlara yardım edebilmek hepimiz için böyle kıymetli ve değerli olması gerekiyor. 
Tabii ki kendim açısından..
Nasıl istediğimiz bir işin istediğimiz şekilde yürümesini istiyorsak bu blog da iste böyle birşey.
Hepimiz yaşadık anlatmaya hiiiç gerek yok.

Hadi bakalım bu hafta blog tanıtımlarında bakalım hangi yeni arkadaşlarımız gelmiş?


Kişisel bir blog sahibesi.
Gerçekten de blogu kişisel.
Öyle ki yaşadığı anları, içinden geçenleri kağıt yerine bloga döküyor.
Çokta güzel kaleme alıyor.:)


Aramızda bir doktor.
Aklına tıpla ilgili gelebilecek (tabii hastalık olarak değil) Sınava giriş aşamaları, tıp üniversiteleri, okulda yaptıkları, 1. sınıf, 2.sınıf yazıları aklınıza ne geliyorsa..
Ailede birileri tıp okumak istiyorsa açın bu blogu ve başlasın okumaya.
Tıp fakültesinin hem zorluğunu hemde güzelliğini anlatan ve de anlatmaya devam eden bir doktor arkadaşımız. 


Yeni bir anne adayı. 
Daha çok yeni bir blogger.
Blogunda anneler için aldığı ve kullandığı ürünleri bulabilirsiniz.

Kendilerine bir buçuk kafadar da diyorlar.
2 erkek arkadaş baş başa vermiş ve güncel olan ne varsa, sanal ortama dökmeye başlamışlar.
Teknolojiden, erkeklerden, güncel bilgilerden herşeyi bulabilirsiniz.


Uzun zamandır yazıyor olsa da ricasını kırmak istemedim.:)
Annesinin prensesi, zaman zaman güncel bilgiler paylaşırken bazende sanal günlük kıvamında blogunu kullanan arkadaşlarımızdan.



Bir blog tanıtımlarının daha sonuna geldik.:)
Yeni açılan bloglara faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana.:)
Sizde blogunuzu tanıtmak istiyorsanız bana mail atabilir veya iletişim formundan ulaşabilirsiniz.

Mail adresim; boolkahveli@gmail.com




Bol Kahveli
Bol Kahveli

Bol kahveli hoş sohbetli, kendinizden bir parça bulacağınız, hayata dair herşeyin konuşulduğu bu blogda bir fincan kahve eşliğinde keyifli zaman geçirmeniz dileği ile :)

11 yorum:

  1. O zaman duyuralım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Adsız15/3/18

    "Yeni bloglara bakayım." dedim kendimi görünce bir heyecan bastı birden :) Çoooooook teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Diğer arkadaşlara da hemen uğrayayım. Emeğinize sağlık, kocaman sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. Herkes duysun değil mi? :)

    YanıtlaSil
  4. Beni de tanıtacak mısın devletlümmmm..(özel yayınlama sakın)
    öptüm çok çok!

    YanıtlaSil
  5. Bir önceki blog tanıtımlarını da takip ediyordum, sayenizde bir sürü yeni blog tanımış oldum. İçimdeki Fısıltı hem yeni hem de sıcacık blog yazarlarından bir tanesi, çok seviyorum bloğunu gerçekten. Annesinin Prensesi'ni de tanıyorum tabii, Özlem Hanım'ı tanımadan, yazılarını okumadan olmaz :)
    Diğer blogları yeni gördüm, şimdi keşfe çıkma vakti :)

    YanıtlaSil
  6. Yeni bloglar tanıdık sayende. Güzel bir destek olmuş, iyi fikir:)

    YanıtlaSil
  7. İnternete giremiyorum bu aralar. Söyle bir bakayim derken size denk geldim. Ve kendimi sizde gördüm 😄 cok mutlu oldum. Tekrardan tesekkr ederim. 💕 Fericim sanada tabi 😄

    YanıtlaSil
  8. hepsi çok tatlı bir uğramak lazım :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, bloğunuz çok kaliteli. Gezi yazıları ve internet kampanyaları ile ilgileniyorsanız bloğuma da beklerim.. Sevgiler..

    https://cekoslovakyalilar.blogspot.cz

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, sitenizle diğer bloglara göz atmak üzere internette gezinşirken tanıştım. Sayfanızın insanı rahatlatan bir teması var. Kullandığınız renkler bile amacınıza uymuş Sizi tebrik ederim.

    Ayrıca çok güzel günler ve işlerinizde kolaylıklar dilerim.

    Sema BİLGİN

    YanıtlaSil
  11. Kadın sağlığı hakkında ve kadınların ilgisini çekebilecek her konuda yazılar yazıyoruz. Blog tanıtımlarına bizide dahil ederseniz seviniriz.

    https://www.kadinvsaglik.com/

    YanıtlaSil